Bemutatkozunk

Az ItJump Kft. 2012-ben induló vállalkozás, amely a fizetésképtelenségi eljárásokhoz kapcsolódó szoftvermegoldással lépett be a piacra. Az ItJump Kft.-t azért hozta létre az anyavállalat és a tulajdonosok, hogy egy profiltiszta, a szakmai kör kiszolgálására koncentráló céget hozzon létre, amely minden erejével a fizetésképtelenségi eljárásokat lefolytató vállalkozások támogatását tekinti elsődleges feladatának.

Ma már 4 éves múltra visszatekintő vállalkozásunk a 132+ felszámoló szervezetet számláló szakmában több mint 54 felszámoló szervezet számára nyújt a fizetésképtelenségi eljárások adminisztrációjához integrált informatikai támogatást. A felszámoló szervezeteken kívül informatikai szolgáltatásokat végzünk a Befektető-védelmi Alap (Beva) és az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) számára is. A 2016-os év az auditok éve volt. Cégünk megszerezte a FoKi rendszer tekintetében a KPMG Hungária Kft. biztonsági auditot illetve a jogszabályi változások miatt szükséges volt megújítanunk a 27/2014 (IV.18.) KIM rendelet szerinti iratkezelési auditot, amelyet az SGS Hungária Kft. végzett a FoKi tekintetében.

A szervezet első ügyvezetője és egyben az egyik fő tulajdonosa, Tóth Szilárd olyan szakmai megbízásokat kapott az elmúlt időszakban, amelyek szükségessé tették a szervezet további intenzív fejlődése érdekében az Itjump Kft irányításának átalakítását. Tóth Szilárd 2016-tól a stratégiai feladatokkal foglalkozik, az ügyvezetésben korábban betöltött szerepét két ügyvezető veszi át.

Huszár Bernadett személyében (mint frissen végzett felszámolóbiztos és közgazdász) a szervezet felszámolói szakmával tartott kapcsolata és a szervezet gazdasági irányítása erősödik.

Dézsi Tibor személyében az alkalmazás-fejlesztés és az ügyfélkapcsolatok, partnerek felhasználói továbbképzésének erősödése valósul meg.

A vállalkozás központja továbbra is a Nyugat-dunántúli régióban, Szombathelyen van. A szolgáltatás országos lefedettséggel rendelkezik, a szoftver ill. a kapcsolódó üzemeltetési szolgáltatásaink, felhasználói támogatásunk, ügyfélszolgálatunk igénybevételéhez kizárólag internet kapcsolattal szükséges rendelkeznie a meglévő ill. a leendő ügyfeleknek, ezért a földrajzi elhelyezkedésünk gyakorlatilag másodlagos. A jövőben kiemelt hangsúlyt szeretnénk helyezni a képzésekre, oktatásokra, illetve természetesen a fejlesztő-üzemeltető csapat továbbra is komoly erőfeszítéseket tesz a FoKi rendszer tudásának és szakmai színvonalának fejlesztésére.