Adatvédelmi tisztviselői szolgáltatás

Az Európai Parlament és a Tanács (Eu) 2016/679 Rendelete (General Data Protection Regulation) 2018. 05. 25. napján lépett életbe. A rendelet célja a személyes adatok védelmének erősítése a szankciók erejével való kikényszerítéssel és az adatok áramlásának szabályozása. 2018-ig is volt a hazai (tagállami) szabályozás. A rendelet hazai kiegészítő jogszabályi környezetét többek között a 2011. évi CXII. törvény, az Info törvényként emlegetett jogszabály egészíti ki. Az adatkezelőnek képesnek kell lennie a megfelelés igazolására. Ennek a köztelezettségnek az elérésében és fenntarthatóságában tudjuk támogatni partnereinket.

Az elmúlt évek új és még újabb jogszabályok tömegét, költségeket és plusz feladatokat róttak a gazdálkodó szervezetekre. A munkavállaló, mint „átlagember” felesleges teherként tekint a személyes adatok védelmére, továbbá felesleges feladatoknak, költségeknek és fenyegető büntethetőségnek éli meg a munkáltató.
Egy vállalkozás egyik legnagyobb kincse az adatvagyona. A személyes adatok védelmét az adatvagyon védelmével egy csomagban kellene kezelni. Mindezt úgy, hogy ez a védelem ne menjen az alaptevékenység rovására, hanem ha lehet, növelje a hatékonyságot.
Akkor sikerült egy szervezetnek a GDPR elveit megvalósítania, ha már a szervezet és a munkavállalók munkakultúrájának része az adatvagyon és ezen belül a személyes adatok védelme. Optimális esetben ha megkérdezek egy munkavállalót, akkor a felsorolt feladati között már meg sem jelenik a személyes adatok védelme, mert az észrevétlenül érvényesül a napi feladatok elvégzése során.

Két alapelv:

  • ha egy szervezetben az adatvédelmi feladatok kiemelt feladatként jelennek meg, akkor az a szervezet nem ér rá az alapfeladatival foglalkozni,
  • egy szervezet rendelkezhet a világ legjobb szabályzataival, a „papír” önmagában nem fogja megmenteni a szankcióktól.

Mi a jó adatkezelés?

  • a munkatársak fejében levő tudás, ami a saját munkájában példákra lebontva, a magánéletére lefordítva érhető el és nem a jogszabály felolvasásával,
  • a szabályzatok a napi gyakorlati munkafolyamatokat írják le és nem a teljesíthetetlen vagy figyelmen kívül hagyott idillikus elvárásokat.

Miben segíthet cégünk?

  • A vezetők és munkavállalók érthető gyakorlati példákra lebontott, helyi folyamatokra épülő oktatásának kidolgozásában, megvalósításában. Ennek során a munkahelyi folyamatok adatvédelmén túl a munkatársakat a saját és családtagjainak személyes adatainak megvédésére is felkészítjük. Rámutatunk arra,  hogyan ismerhető fel az, ha valaki nem érti vagy nem tartja be a személyes adatok védelmét.
  • Az oktatások és üzleti folyamatok megismerése után a szervezet munkatársaival együtt elkészítjük a fenntartható, de főleg betartható tájékoztatókat, szabályzatokat.
  • Igény esetén folyamatos jogszabálykövetést, jogalkalmazási és szankcionálási tapasztalatokat gyűjtünk és adunk át a tudásszint fenntartási folyamatokon át.
  • Adatvédelmi tisztviselői szolgáltatást nyújtunk.

A fentiek eléréséhez a felkészítő szakember gárdának nem elég

  • az adatvédelmi jogi kötelezettségek,
  • az ágazati jog,
  • a célszervezet informatikai hátterének,
  • a szervezet üzleti folyamatainak

ismerete, mind a négy terület ismerete szükséges a sikeres és eredményes közös munkához.

Keressen bennünk bizalommal!

Partnereink mondták

quote

Az ITJUMP csapatával már évek óta dolgozom, de még mindig meg tudnak lepni. Munkájuk során nemcsak naprakész, magas színvonalú és személyre szabott segítséget adnak számunkra, hanem teljes mértékben figyelembe veszik igényeinket, elvárásainkat. Azon túl, hogy a felmerült feladatok elvégzése tekintetében maximális segítséget kapunk a csapattól, olyan eszközökkel és módszerekkel is megismertetnek, melyek alkalmazása nagyban hozzájárul ahhoz, hogy munkánkban mérhető eredményeket érhessünk el. Az ITJUMP csapata mindig előre gondolkodik, így már azokra a kérdéseinkre is tudják a választ, melyek még meg sem születtek bennünk, de már körvonalazódnak. Bátran ajánlom az ITJUMP-ot mindenkinek!

Ádám Éva

BUDA-CASH Brókerház Zrt. "f.a."

Kellemes színek és könnyen kezelhető felület. A lényeges információk világosan, egyszerűen, de a szükséges és fontos adatokat, hivatkozásokat tartalmazva megtalálhatóak. Több éve használva a FOKI rendszert, csak dícsérni tudom a programon kívül az ügyfélszolgálat hozzáértését, megértését és nem utolsó sorban a türelmét.

Kőszeri Ferenc

Proféna Kft.

Felszámolóbiztosként 2012 óta dolgozom, ebben a szerteágazó, nehéz, de azért szépnek is mondható munkakörben. Akik ismerik és gyakorlói is a felszámoló szakmának, tudják, hogy szerteágazó igen sok adminisztrációs munkával jár, fontos a jogkövető magatarás és a határidők figyelése betartása. Nemcsak magam, de munkatársaim nevében is mondhatom, a FOKI nélkül nemigen tudnánk megfelelni a naprakész iratkezelésnek, az eljárások gyors és elvárt színvonalú befejezésének.

Dr. Schneider Magdolna

Pridentum-Pro Kft.

A felszámoló szervezetek számára fejlesztett FOKI rendszer, és annak folyamatos optimalizálása kiváló támogatást nyújt a mindennapi munkánkban. Az ItJump szakmai felkészültsége lehetővé teszi, hogy az informatika világában egyre gyakrabban felmerülő változásokra reagálva, aktív tudásbázisként álljon rendelkezésünkre. Örömmel tapasztaltuk, hogy az ItJump szolgáltatási területe nem maradt meg a szoftveres támogatásnál, hanem azon túlmutatva, a hardveres kiszolgáló területekre is kiterjed, így a napi szintű feladataink ellátásához teljes körűen hozzájárul.

Kincse Ferenc

MTG-Holding Kft.

Jómagam 2010. év elejétől foglalkozom felszámolásokkal, főként a jogi feladatokat látom el. Az ItJump Kft. által szervezett – legtöbbször kiscsoportos – foglalkozások jelentős segítséggel, új elméleti, s még több gyakorlati ismeretanyaggal szolgáltak, melyek jól követték az esetenként gyakori jogszabály-változásokat, s mely ismeretanyagot a munkám ellátása során jól tudtam hasznosítani. Meglátásom szerint a jövőben is jól kamatoztatható lesz mindaz a tudás – mind felszámolói, mind más szakterületen -, amit az ItJump Kft. szakképzett oktatói naprakész ismeretanyagából egy-egy képzés alatt a résztvevők elé tárnak. Köszönöm az eddigi munkájukat.

dr. Csontos Ferenc

A CONT(Ó)-ROLL Kft.

quote

Partnereink

BaranyaCredit Pénzügyi Zrt.
MTG-HOLDING Felszámoló és Vagyonkezelő Kft.
KBAZ Zrt.
Absolut Reorg Zrt.
Befektető-védelmi Alap
Apafi Consulting Zrt.
Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zártkörűen Működő Részvénytársaság
ASYLUM Vagyonkezelő Kft.
ÁZSIÓ Zrt.
Budapesti Sportszolgáltató Központ
Capital Hitelház Zrt.
Fej-Számoló Felszámoló Kft.
Magyar Államkincstár
Mountbleu Felszámoló Kft.
Magyar Edzők Társasága
Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara
PreHolding Felszámoló Kft.
REORGANIZÁCIÓS ÉS FIZETÉSKÉPTELENSÉGI SZAKÉRTŐK EGYESÜLETE
Vámház-Audit Felszámoló és Gazdasági Tanácsadó ZRT.
VILLAGRAN CONSULT KFT.
Yplon Vagyonkezelő, Felszámoló és Pénzügyi Tanácsadó Kft.
FFH Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság